Vilken underbar kväll... jag har mer att göra än på länge :-) många mail att ta hand om & mycket som blivit sålt... :-)

Jättekul... & jag är jätteglad över det. Jag har ju nyss öppnat upp min webshop så det är inte så många som hittat dit ännu även om lite säljs hela tiden. Det är en hel del press med att få allt att gå ihop som det ska & ha kul samtidigt.

Jag har alltid velat ha något eget, men aldrig kommit loss till att verkligen börja... men så när jag var hemma med min son (Adrian, 2år) så tänkte jag att det är nu eller aldrig. Man måste våga ge sina drömmar en chans. För vem ska förvekliga dem om inte man själv orkar??? Och så känner jag att i & med att jag är ensam med min son så vill jag vara en extra bra förebild. Det är inte lätt, men jag vet att om jag kämpar så kommer det att gå vägen. Jag vet att jag kan.









Så kom idén till LeiLei.nu jag vet ju själv hur svårt det är att hitta kläder med det där lilla extra...helst ska det vara kläder som inte ALLA har & helst ska man ha råd att köpa dem med..& ovanpå allt så ska de kännas rätt i designen med. Jag brukar själv leta överallt efter mina kläder...& har köpt en hel del via nätet, men jag vill samla alla godbitar på ett ställe...& låta det stället växa fram till ett riktigt smultronställe :-)




1 kommentarer

Paula

31 May 2008 12:43

den blåa klänningen är ur snygg!

Kommentera

Publiceras ej