Idag har det varit mys i stan med åretsjulmarknad & tomat överallt..... HAHA.... trodde ni va...medans resten av befolkningen varit på julkmarknader har jag/vi slitit med renoveringen... hehe... inga skummtomtar till oss inte... =( dessutom hag jag gått o blivit sjuk igen...så allt är nu dubbelt så jobbigt, som om det inte redan kändes mycket... & förutom detta  är alla fingernaglar pinsamt korta som jag slitit.... jo jag får lov att gnälla... detta kommer bli ett enda lång gnäll inlägg... hehe... tvingades oxå att lyssna på SAMMA radio program som igår för att ingen annan kanal ville gå in bra på den gamla radion.... Så nu kan jag det utantill & vet mer om Carina Berg än jag någonsin önskat.

Ok nu ska jag skärpa mig en aning & berätta om vad som blivit gjort... inte mycket kan jag avslöja... jag har mest gått runt hela dagen & bestämt vart el-uttagen ska sitta :P haha...nej lite till har blivit gjort... det går framåt... men med små överraskningar här o där... typ som att när man river ner tapeten så följer lite av väggen med... så då inser man att där är en dags arbete till med att laga väggen.... sånt är sååååå mysigt. välkommen till villahus idyllen!

För att vara lite mer seriös..., så kom min morbror & moster förbi & kikade in. Sonen visade glatt upp allt han gjort =) & vart han ska ha sitt rum. Min duktiga lilla solstråle! Han springer o hämtar verktyg till oss hela tiden & skruvar allt som går att skruva...


                              Fönstret från insidan. Har inte bestämt om det ska spröjs på den eller ej. Får se



1 kommentarer

Marika

01 Dec 2008 11:08

Haft en bra dag hoppas jag :-) ?

Kommentera

Publiceras ej