Har sorterat kläder nästan hela dagen... ska passa på att rensa ut lite.. Tyvärr är det mesta nerpackat så det är inte det lättaste att sortera det... men försöka kan man ju alltid =)  Ska verkligen göra ett riktigt försök till att banta ner garderoben lite. Läste nånstans att man använder 10% av kläderna 90% av tiden... ja det där stämmer inte riktigt på mig...men jag förstår poängen.

Av nån anledning så har jag mer kläder än de flesta går igenom under en livstid.., jag vet inte varför det blivit så. Jag gillar kläder helt enkelt. Men ikväll upptäckte jag nått som jag egentligen redan visste... de flesta av mina kläder är nerpackade eftersom jag varit gravid & jag har inte velat packa upp dem innan vi flyttat in & inte haft så mycket anledning till det heller med tanke på hur deppigt det är att inte passa i dem än. Men detta är vad som hänger just nu i garderoben hos mamma o pappa...


Antal gånger de blivit använda

Jag får filosofera lite över vad som ska göras åt saken...

1 kommentarer

Dorpan

31 Mar 2009 07:33

hahah tänk om man hade det så....men så är det i viktminskning....inga kläder köpes förrän man nått målvikten...ja lite men inget speciellt =)

Kommentera

Publiceras ej