IKEA.... en liten runda till IKEA.. fyndade lite... lillebror förälskade sig i ett leksaksdjur som köptes... o så köptes lite förvaring. Självklart en fika med...testade cheesecaken..., o nej den var inte så yummy, skulle köpt nått m choklad istället :)

Sedan lite Center syd..., först en runda inne på centret & sedan en runda i matbutiken, där jag trotts handlar lista inte köpte hälften av det som behövs... det är så stressande med stora butiker...& så orkar man ju aldrig gå tillbaka om man glömmer nått....för det är ju liksom flera kilometer mellan mejerivarorna o hushålls-sortimentet.

Efter det blev det Lingon & blåbär party hos Camilla, supertrevligt, hittade inget.., tredje gången nu för lingon o blåbär utan fynd, men ja ja..., jag kan ju inte köpa något bara för sakens skull. Det fanns en hel del fint men inget som passar riktigt för mina barn ändå. Båda mina pojkar är ganska smala & drunknar lite lätt i deras kläder, har köpt tjejtoppar därifrån innan som haft lite mer tight fit men de verkar inte finnas mer.

2967 Denna gillade jag, till lillebror, men den finns inte i så smått & storebror har redan ungefär 10 sådana..

7092 Och denna var med fin, men det är lite utav ett typiskt sommarmönster & då vill man ju gärna ha en liten skärm på. Lite kär i mönstret är jag allt.... skulle haft det som filt i vagnen lr nått. Mönstret fanns även som body men med ganska bred passform.

Trevlig dag & kväll i alla fall! =)

Kommentera

Publiceras ej