Måste bekänna att jag är lite utav ett Maria-fan. Hon verkar så snäll, jordnära & så gillar jag hennes stil. Kläderna främst men även hur hon har det hemma. Det är ganska långt ifrån min egen stil hemma hos oss...men det gillas ändå. Jag tror att det är många som skulle trivas med att ha det lite Maria-piffat hemma. Det är varma jordfärger & mycket hög mysfaktor....lite guld & i slutändan hem trevligt.

montazami

montazami by zelita featuring alexander mcqueen rings Här är ett litet hop-plock av inspiration till alla som gillar stilen. Det går bra att klicka på bilden för att ta reda på vart allt kommer ifrån :-) Vill man skapa stilen hemma...kan man börja med ljus o ljuslyktor & självklart en o annan toffs.... här i Sverige kan man hitta toffsar i tygaffärer & affärer som säljer gardiner :-)

3 kommentarer

Anonym

21 Sep 2010 17:13

vill ha filten!!:)

Fröken M

21 Sep 2010 18:23

Det är faktiskt gott ! Har du inte testat så gör det :) Ha en mysig kväll!

Therese

21 Sep 2010 21:36

Den LV pläden hade jag gärna haft :)

Kommentera

Publiceras ej