Solsken här, men inte i halsen min...måste ge mig ut & ha tag på halstabletter...annars hostar jag nog snart sönder halsen. Annars händer här inte så mycket, mina söta barn gjorde frukost åt sig själva igår morse när jag var sjuk. Duktiga små gullungar ♥ Nu återstår bara att lära min äldste kaffekokaren...hehe... ;) Nej men de bredde mackor åt sig själva igår & gjorde oboy...haha...naturligtvis eftersom de själv fick välja hade de inte smör på mackorna utan nutellakräm...men mätta & belåtna & väldigt väldigt stolta var de. Jag frågade storebror om han hade varit så snäll & brett minstingens mackor med....men nej nej det hade lillebror själv gjort...vilket resulterat i en väl bredd macka & kräm över hela kinderna (från när han ätit det sista som fanns på smörkniven).

3 kommentarer

sarah

20 Feb 2011 17:16

gud vad söta =) hur är dte ?+

Elina

21 Feb 2011 13:58

Jätte söta! För övrigt hittade jag hit via mammabloggar, så hej! :)

SANNA

23 Feb 2011 17:58

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

Kommentera

Publiceras ej