Varje morgon lämnar jag barnen vid sex....är inte hemmer igen förrän sex igen....med lite tur hinner man säga två ord till varandra...det är mat & sen ska de sova direkt. Det går inte att förklara hur mycket man ser fram emot de stunder man har lite ledigt & kan hitta på saker med dem. Jag hade inget ledigt i jul....det kommer nästa vecka istället...något som vi verkligen sett fram emot, en chans att hinna ikapp med alla aktiviteter som de andra barnen kan göra med sina föräldrar varje vecka. Hur mycket man än försöker så går det inte för en person att alltid göra två människors jobb. 
 
Och nu får jag veta att ledigheten jag haft planerad i flera veckor behöver ändra sig?? För att någon annan i sista minuten gjort upp andra planer. Tack! Detta var precis vad jag behövde idag. Det är INTE svårt nog som det är redan....försök gärna att göra livet svårare. Och för all del ignorera allt jag gör för att få det att gå ihop...varför skulle det vara värt något? 

Kommentera

Publiceras ej