Snön försvann passande nog till vinterlovet ;( men men det kommer ny nästa vinter får vi väl hoppas. Veckan rullar på här, började lite soft med shopping till kottarna och hemmet....och nu avslutas den med lite allt möjligt. Fina Marina fyller år, minstingen här fyller år och mitt i allt ska jag & min äldsta pojke på melodifestivalen som kommer att befinna sig på Malmö Arena på lördag. En fullt planerad helg med massvis av kul får vi väl hålla tummarna för.... förra helgen var inte så tokig den heller ♥.
Hade tänkt att ta igen lite av det där man aldrig hinner med annars denna veckan eftersom jag jobbar lite mindre, men det går väl lite sisådär med den planen. Tvättberget börjar väl att minska om inte annat.

1 kommentarer

Rose-Marie

01 Mar 2012 16:28

Hej!



Jag vill bara tipsa om att Ensam mamma söker just nu letar efter härliga, fantastiska singelmammor och du eller någon i din bekantskapskrets skulle kunna vara en av dem! Om intresse finns för att veta mer kontakta mig gärna på [email protected]



Många Hälsningar/ Rose-Marie

Kommentera

Publiceras ej