Jag försöker hinna med. 2011 handlade om det allra mesta, men gav i vilket fall som helst en hel del instikter. Tankar om vad som är viktigt, vad som är totalt egalt och vad som borde prioriteras. Jag lovar att så fort jag har tiden till det så kommer jag att skriva mer här igen, men just nu finns det andra saker att ta hand om. Det är många tankar, mycket att gå igenom på gott och ont vilket är vad förra året handlat om för min del.
.
.
Detta året som nyss börjat både ser jag fram emot och inte. Jag har intalat mig att jag älskar det nya året och alla nya utmaningar men mitt inre säger mig något annat, jag är helt slut. Försöker hitta energin och de positiva tankarna men det är inte alltid så smidigt och lätt. Dock är det ändå så om man ser tillbaka att jag kommit en lång väg framåt jämfört med för bara ett år sedan om man tänker till utveckling. Mycket har förändrats, förutsättningar och tankar men inte mål. :-)
.
.
Bildkälla, weheartit.com

Kommentera

Publiceras ej