Här är en smygtitt på pojkarnas rum, det är inte helt färdigt än. Lite småfix kvar. Men tanken är att detta ska vara grunden, ett behagligt harmoniskt rum att låta fantasin skena iväg i. Inte för mycket intryck utan mer en plats att slappna av efter en lång dag på dagis. På motsatt väg mot fåtöljerna finns tv & det finns även böcker och LEGO i rummet, övriga leksaker får snällt vänta i lekrummet.
Mitt nästa projekt till rummet här är överkasten. Mer info om det kommer senare för er som är nyfikna :)¨
Är VÄLDIGT nöjd med det mesta i rummet....väggen som ni inte ser här blev helt otrolig...ska se om jag får till en bild på det senare...den jag har är så sned att jag knappt vill visa den. Annars är jag väldigt förtjust i hyllan som ni ser i bakgrunden, perfekt med alla krokarna till att hänga kläder på.

Kommentera

Publiceras ej