Ny vecka....ganska härligt....tror det är för att vi hunnit så mycket i helgen...så det känns för en gångs skull inte som om vi börjar med att försöka hinna ikapp. Det har städats & sorterats i garderoberna...handlats skor & tvättats....till & med strykjärnet var framme några omgångar. Kan avslöja att min anti-talang (strykning) har blivit bättre....magiskt. Trodde jag var dömd att misslyckas för all framtid med strykningen...men nu går det lite smärtfriare....en väninna till mig gav mig bästa tipset....ett glas rött till så blir det bara fin-fint....ja det fungerar ju om man sparar det till helgen...o inte stryker i tid o otid haha...;-)
 
Och så har det målats...pysslats lite. Ska verkligen försöka hinna rensa ut lite till nu i veckan så att vi får mera plats...finns ingen poäng med att spara på allt som barnen växer ur...tar bara onödig plats. Men för ikväll blir det inte mera...strax dags o sova..., ska upp tidigt tidigt..
 
 

1 kommentarer

Patrik

25 Nov 2012 14:16

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress, och vår trailer hittar du här: http://www.youtube.com/watch?v=S2w8x4Izjlw

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)

Kommentera

Publiceras ej