Ääääääntligen ser jag slutet på penicillinkuren....(den andra utav dem). Nu är min förhoppning att aldrig någonsin behöva bli sjuk igen....hehe....får väl se hur länge det håller. Det är i vilket fall som helst helg i resten av världen...jag vaknade upp imorse & hade helt glömt bort det faktum att jag inte jobbar på lördagar...paniken var total...& det dröjde en lång stund innan jag insåg att det faktiskt var lördag...haha....sprang runt härhemma o började plocka fram allt som skulle med innan det slog mig att det var helg...
 
Dagen blev lite bättre sedan & det har till o med bakats lite här...paj....& sen pizza. Riktigt smarrigt & lite halvnyttigt...när man gör maten själv så är ju en av fördelarna att man själv kan bestämma vad som ska finnas i maten...men önskar mig så ett större kök dock...för det går inte riktigt att laga mat i det vi har & när barnen vill hjälpa till finns det ingen plats för dem...alls. Helst ett enormt kök...med anslutande matsal....får ha det på nästa herrgård vi köper ;) haha....man kan drömma i alla fall. 
 
Den har börjat blomma igen...väntar på ännu fler blommor på den...råkade bryta av den ena kvisten med blommor...men ser att det är fler små kvistar på gång...:-) 
 
 

1 kommentarer

loppan

20 Mar 2013 13:29

va fint du har härinne, e alla kort dina egna?
kram

Kommentera

Publiceras ej