Lite annorlunda variant på fredagsmyset här ikväll...klockan är halvåtta & båda pojkarna har sovit sen en 45 min tillbaka...själv har jag mer eller mindre sovit hela dagen så jag vill inte sova nu. De är båda två riktigt dåliga med astma just nu,..skulle gå till ICA tidigare idag...men hann inte gå mer än ut till gatan förrän det liksom skar sig med luften för dem. Riktigt jobbigt...men vi var tvugna att handla hem lite till mat ikväll & frukost imorgon. Så det fick tvunget bli en liten runda till affären. 
 
Så nu sitter jag själv här...ska se nån film...bläddra lite i tidningen jag köpte...& hoppas hoppas hoppas på att det blir bättre med halsen till imorgon :-)
 
 
 

1 kommentarer

Helena

31 Jan 2013 14:48

Hej!
Vilken mysig blogg du har!
Hoppas pojkarna mår bättre!
Ha en fortsatt bra dag!
Helena

Kommentera

Publiceras ej