Så då är vi här igen... kände på pojkarnas fotbollsträning igårkväll att hösten anlänt med besked. Det gör inte mig så mycket då jag trivs bra med hösten. Men det hade gärna fått vara bara lite varmare så att man inte behöver plocka fram de tjocka jackorna direkt.
 
Jag hade ju liksom en vision angående nästa vecka när jag ska till Berlin att jag trippade fram i sensommarvärme med snygga sandaler på fossingarna & klänning på... Klänning känns som ett perfekt val som passar både på våra jobbaktiviteter och vår fritid där. Men man vill ju inte få frostskador, det känns ju lite mindre fiffigt helt enkelt.
 
Men dock nu när hösten ligger i luften så återkommer samma tanke varenda år. Håret. Av någon anledning så känner jag alltid ett väldigt plötsligt behov av att göra det mörkare framåt höstkanten. Ett år gick jag all-in och blev mörk brunett. Det tog flera veckor innan jag vande mig vid det hela, speciellt när man i all hast svassade förbi skyltfönster och annat speglande och inte insåg vem det var som återspeglades.
 
Hursomhaver så är jag inte helt inne på att färga hela utan lite mer som på bilden, där jag bad frisören om att lägga in bruna slingor bland det vanliga håret.Får tänka några dagar till på det innan det blir beslut....

 Jag någongång förr i tiden..



780x90 sale.warehouse..
 
 
 
 
hår, lowlights, slingor,

1 kommentarer

Emelie

20 Aug 2014 21:09

Håller helt med dig, vill också alltid bli lite mörkare när hösten börjar närma sig:) du såg jättefin ut på bilden. Trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej