Jag har investerat i en ny jacka till höst-vinter säsongen, den till höger i bild (helt underbar!) men så hittade jag den till vänster som är på rea just nu till 360:- bara...vilket kap :) kommer dock inte skicka tillbaka min...är alldeles för kär för att skiljas...men tänkte tipsa om det var någon mer som var ute efter något liknande... 
 
Första jackar är ifrån där den just nu var på 40% rabatt. Den andra är ifrån där man just nu har 30% rabatt på valfri vara + fri frakt (den går att få rabatt på, är inte nått av märkena som inte går att kombinera med rabatt). Jag är oerhört nöjd med kvaliteten på den jag nyss fick hem, tokgillar materialet och alla detaljer på den.
 
Jag kände att det var dags för en kortare jacka att ha när man kör till jobb osv... de jag köpt de senaste åren har varit lite längre modeller vilket varit jättebra i kylan när man väntat på bussen men i år var det dags för något nytt! Man måste unna sig nått nytt lite då & då helt enkelt! :o)
 
dunjacka, guld, hett, laredoute, midjekort, svart, trend,

6 kommentarer

Julia

18 Aug 2014 15:18

snygg jacka :)

Jennisbeauty

18 Aug 2014 16:57

Åh, verkligen ett kap! :D kramar

Ninni - Vimsiga mamman

18 Aug 2014 17:07

Jättesnygg :)

Dessie - en hjärtebarnsmamma ♥

18 Aug 2014 17:46

Sv; tack så mycket :)) Är ju bara en liten amatörhobby det där med att fota ;)

Fin blogg du har :D

Fröken M

19 Aug 2014 08:38

Den där är så himla snygg !! :)
Ha en bra dag i höstrusket !

sara

19 Aug 2014 08:50

Snygg!

Kommentera

Publiceras ej