Småsurfade lite i reklampausen till Idol, av en slump hamnade jag på där det tydligen är fraktfritt till o med imorgon...& så kärade jag ner mig lite såklart....i den gröna kabelstickade klänningen i synnerhet...i alla dessa i allmänhet... ;o)
 
Men jag kan bara se mig i den gröna en dag hemma...regnet smattrar mot rutan...o elden sprakar i öppna spisen samtidigt som jag i grovstickade strumpbyxor sitter med en filt & en bra bok i soffan... allt är städat hemma o barnen är exemplariska.. Självklart är oddsen inte jättehöga att allt det där infaller samtidigt...men drömma kan man ju ;) haha.... dessutom ska jag ju egentligen till Berlin nästa vecka...& borde shoppa där istället.... men ååååå andra sidan borde jag vara lite stylish när jag är på plats hehe ;) 
 
 
Bon prix, blommigt, ikat, kabelstickad, klänning, svart,

3 kommentarer

Sarah

19 Aug 2014 23:16

De e najs när de e fraktfritt :)

Ninni

20 Aug 2014 06:56

Så snygga :)

Haha va kul angående iron man :D
Barn e ju för roliga :) Elias tyckte det var märkligt att hans gubbe Thor heter likadant som morfar ;D

Sara

20 Aug 2014 07:11

Väldigt fina klänningar :)

Kommentera

Publiceras ej