Helsingör tidigare i år.
 
Så öppnas en annan. Alltid. Inte alltid direkt...men ibland ser man det bara inte direkt.
 
 
FREDAG...japp freeeeedag. Har en händelserik helg framför oss, lite fotbollsmatcher, lite kalas och så ska det tvättas så att jag ska kunna ha något med mig till Berlin. En tanke slog mig tidigare idag....för jag var tillbaka i "mitt" gamla rum och det var min sista dag på jobb...och jag mindes sist jag satt i samma rum och hade min sista dag. Insåg fort hur mycket som förändrats sen då. 
 
Man märker inte det när man inte har perspektivet...men när man så tydligt kan jämföra så ser man allt som ändrats sen sist :o)
<br

 

5 kommentarer

Lydia

23 Aug 2014 10:36

Vinnaren av veckans blogg är dragen, kolla om det blev du!

Ninni - Foto & Vardag

23 Aug 2014 11:12

låter som en härlig helg :)

sv. precis ellos o jotex hade jag totalt glömt bort! där har jag nu hittat för många gardiner så nu kan jag istället inte välja ;D

Emelie

23 Aug 2014 12:21

Låter som en härlig helg! Det är väl lite som du skriver, när en dörr stängs öppnas en annan. Hoppas nya jobbet blir bra och ha en fortsatt fin helg!

Kramar

Småstadsfrun

23 Aug 2014 22:15

Väl talat! Min kära mamma brukar säga samma sak fast lite omvänt, "ibland måste en dörr stängas för att en ny ska öppnas". Tänker ofta på det.
Fortsatt trevlig helg!

Aili

23 Aug 2014 22:38

Låter s0m en bra helg :)

Kommentera

Publiceras ej