Just precis en sån skylt vill jag ha i våran trädgård!
 
Barnen ville knacka på hehe ;)
 
 
 
 
 
 
Godmorgon finingar! :-)
 
Solsken här idag., bodde nästan i regnstövlarna igår så väderomslaget är välkommet. Just när vi packade ihop oss efter minstingens fotbollsträning så öppnade himlen sig TOTALT....hann bli helt genomblöta bara av att bära varorna vi handlat från bilen och in i huset. Men då var det såklart extra mysigt att kura ihop sig i soffan med pyjamasen lagom till idol.
 
Lite bilder från semestern, här ifrån Solliden. Jag gillade parkerna, men vet inte riktigt om jag kände den där woaw-effekten. Sen tror jag kanske att Solliden gör sig ännu bättre när det inte är så där intensivt varmt och stickande solsken, även om det nu ska vara ett sommar-slott. Barnen var dock himla nöjda med lekplatsen vid entrén, den fick fyra muffins av fem enligt äldsta sonen tack vare linbanan :o)
 
 
 
 
 
Solliden, öland,

1 kommentarer

Lilla Malin

19 Aug 2014 11:19

Åh, vilka superhärliga bilder! Öland har jag bara varit på en enda gång och då var jag så liten så att jag inte minns något men sedan blir det förhoppningsvis lite resor dit med kommande barn.

Kommentera

Publiceras ej