Årets fakta.... alltid kul att scrolla tillbaka i framtiden och se ;o)


Mest spelade artister: The Weeknd (tveklöst mest spelad),  Zella Day & Miguel, Einaudi
bubblare: Adele som just nu spelas i bilen. 

 
 


 

Tv serier:
allt real housewives (NY, NJ, Atl, BH, OC, Cheshire, Melbourne...+ladies of london), Shahs of sunset! (för matens skull haha), PLL, Modus var solklart bästa svenska serie i år. 
 
 
 
 
Bästa sedda filmer: Kvinnan i rummet., fasanjägarna (hoppas de fortsätter göra filmer av Jussi Adler-Olsens böcker), Taalash, The Body, Anna/mindscape, side effects, the intern
 
Favorit mat: Indiskt och thai
 
Citat: 
 
Resor: Nordens huvudstäder via jobbet :o) väldigt spännande vi hade ett projekt tillsammans med Snøhetta (som bland annat är arkitekterna bakom Ground Zero samt Opera huset i Norge...ni vet det man kan gå upp på taket på). Privat blev det Paris med prinsarna och så en favorit i repris när vi hyrde stuga på västkusten. 
 
Event: Min lilla baby har blivit stor, vi hade någonstans mellan 6-700 besökare på barnloppisen både när vi körde eventet på våren och hösten, spännande! & väldigt roligt att få låna alla dessa begåvade tjejer som hjälper till... det krävs minst 35 frivilliga för att få ihop det praktiska. HÄR hittar ni våran sida & snart info om vårens event. 
halva lokalen...vi tar emot kläder/leksaker från 60-100 familjer och säljer sedan allt intensivt under 5 timmar... 6-700 besöker oss för att förnya garderorber, hitta leksaker och annat, Miljövänlig shopping!
 
 
Nya kunskaper: Nya insikter med kameran och redigeringen har det blivit. Dock lite besviken att 2015 inte blev året jag lärde mig vissla... ;o) jag tror jag är den enda jag känner som inte kan faktiskt. haha.
 
Bästa köp: Tv! utan tvekan. Amazing bild och bra ljud är mer värt än mycket annat. ;o) är absolut en tekniknörd när det gäller upplevelser. 
 
Sämsta köp: datorsladden som det visade sig inte alls behövdes. 
 
Inspirerande: I vanliga fall brukar jag ha en liten samling mer el mindre kända människor som inspirerar genom sina livsval, ambitioner etc... men detta året är jag mest imponerad över alla vanliga människor som vågar ta ställning och ifrågasätta på sociala medier när det spårar ur,. gång på gång. De som gång på gång tar upp diskussionen med de främlingsfientliga eller kanske de som är respektlösa mot tjejer. De orkar, igen och igen. 
 
 
 
& så Lisa Vanderpump för att hon är så fab....& alltid har något kul att säga ;o) Sen kan man ju inte göra en sån här lista utan att nämna Oprah...även om hon inte syns så mycket. ;o)
 
 






Till 2016 tar jag med mig...: 
 



v2 Image Banner 300 x 250
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej