Idag skulle min mormor fyllt 90 om hon levt fortfarande. Då ordnade det sig så bra att min brors son blev född på samma datum så nu har vi ändå en stor anledning till att fira denna dagen. Barnen har intressant nog fyra kusiner som delar på två födelsedagar...tycker det är lite extra roligt när kusinerna valt att kika fram på andra kusiners födelsedagar. 
 
 
Dagen har verkligen gått i ett, från början till slut. Så nu är jag lagom trött och så smått på jakt efter något riktigt bra att se på.... igår såg jag "Kvinnan i rummet" tror jag den heter på svenska...rekommenderas varmt. En dansk film, välgjord med en bra story, bra skådespelare och precis så där lagom spännande genom hela filmen. Jag älskar den kategorin av thrillers...som är lite sådär krypande...det finns ett mysterium som ska lösas & att den samtidigt är välgjord. 
 
min bror med hans minsta
 
 

Kommentera

Publiceras ej