Ju längre in i januari vi kommer ju mer rea....men man får inte vänta för länge för då hinner någon annan före fick jag bittert erfara igårkväll...här är lite av mina favoriter. 
 
BUBBLEROOM:  Startsida hade hur mkt som helst till 50%  bland annat dessa favvisar fanns bland reavarorna:
 
Älskar den sista paljettkoftan...får kanske bli ett litet köp på den ;) 
 
 
Köpte nyligen en ljusgrå "fluff-kofta" barnen älskar den för att man blir som ett stort gosedjur haha...men är lite smått sugen på en vit med, såg dessa på rean. 


A1 Image Banner 468 x 60


 
& så denna härliga blåvita blus...perfekt till jeans o en ljus kofta...för under 100:- just nu...
 
 
Även HALÉNS: Startsida  har massa rea just nu, under helgen är det halva reapriset på en massa, här är nio favoriter....


Apr Image Banner 468 x 60


har massvis med fint på rea...men mest föll jag för all ODD MOLLY REA.....
Som dessa favvisar.....är lite smått kääääär...... de hade även många av deras blusar och sköna baströjor på rea
 
 
 
 
 
 
odd molly, rea,

4 kommentarer

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

10 Jan 2015 15:26

Snygg väska :D

svar: Jag har hört att man får veta vem "A" är i sjunde säsongen ;) Fast det kanske bara är rykten, men jag hoppas man får veta det då :D

Mia Forsberg

10 Jan 2015 16:43

Det var en jättebra nyår, är riktigt nöjd! :) Hur var din?

Vilken fin paljett tubtopp (den högst upp till vänster)! Jag har själv varit på shoppingtur idag och kom hem med några klädesplagg och lite annat smått och gott :)

Petra

10 Jan 2015 18:49

sv ja visst är den älskar ugglor

Sara Ekman

10 Jan 2015 23:13

Massa snyggt! :)

Kommentera

Publiceras ej