Dagarna går fort nu. Behövde verkligen denna ledigheten, försöker konservera den och spara så att den ska räcka så långt som möjligt. Oerhört härligt att ha några morgnar framför sig där man inte behöver stressa sig iväg, man kan ta allt i den tiden det tar. Men bäst av allt just nu är kvällarna. Tiden som kommer nu är den absolut bästa på hela året, det är mörkt när det är sent och fortfarande varmt ändå. 
 
Kan även STOLT berätta att jag läst böcker, på riktigt. Alltså mer än 3 sidor, från pärm till pärm. Det var längesedan....den ena var dessutom på engelska...haha, men dock för att inte vara för avancerad o för många personer att hålla reda på så körde jag igenom hush hush böckerna...helt ok att plöja igenom, de är väl egentligen kanske menade för en yngre läsarkrets men jag gillade att de fångade intresset lätt och hade högt tempo. Mitt problem är annars att jag läser två meningar, pausar och sedan nästa gång jag ska fortsätta så har jag glömt vad jag läste & tappat bort halva historian. Nu är det istället en svensk deckare, med viss reservation för att jag kanske inte avslutar den om jag fortsätter att blanda ihop karaktärerna. De är lite som mellanmjölk allihop & jag har svårt att minnas vem som är vem av Sven, Björn, Pär, Ove och allt däremellan. 
 
 
 
becca fitzpatrick, fallen ängel, hush hush,

Kommentera

Publiceras ej