bilder från min pinterest board
 
Denna tiden innan det är riktigt dags för julpynt men ändå fuskas lite är så himla mysig. Man kan elda i spisen...göra hemmalagad chokladmjölk (mkt chokladsmak på den & lite kryddor). Vi har inte så mycket jul-julpynt...vi har mer lite extra glitter, ljusslingor, lite kottar och annat. Plockar fram lite av det nu i helgen men väntar med mycket så att man inte tröttnar för fort.  
 
Annars är det krassligt här så det har varit ett minimaraton med diverse olika Hallmark julfilmer. Förutsägbart men absoult myspysigt. Dessutom har jag hittat en ny färg jag desperat vill måla med härhemma...problemet är bara vilken eller vilka väggar som ska offras? :o) Det lutar mest åt väggen som min sänggavel vilar mot. Men då kanske det faktiskt är dags för en ny gavel med...jag skulle vilja ha en variant av säng med förvaringsmöjligheter under. 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Fanny

07 Nov 2015 23:21

Så mysigt när det är dags att pynta!

Kommentera

Publiceras ej