Notera snögloben.....den vill jag ha till min samling! A must have ♥ bilder från weheartit. 
 
Dagen idag har gått åt till att smälta gårdagen, jag hade igår möte med coachen. Så nu har jag en miljon nya tankar att tänka, en massa nya perspektiv och funderingar kring framtiden. Och så har jag kommit fram till ett oväntat beslut angående två av intervjuerna. Och framförallt insett att stressen inte måste infinna sig och att man måste ta första bästa när man har valen...jag tänker ha lite is i magen och vänta ett litet slag på att processerna på några av de andra intervjuerna når sitt slut. Även om det innebär att man får leva med ovissheten ett litet tag längre. 
 
Vi gjorde en massa spännande under gårdagens möte, bland annat rangordnade de olika intervjuerna jag haft så att jag vet redan när jag får beskedet om jag faktiskt är superintresserad eller inte. Himla bra för ibland blir man så glad bara av att bli frågad att man nästan tackar ja direkt fast det kanske inte är den riktningen man bör röra sig åt. Och det är ju alltid bra att veta. 

Kommentera

Publiceras ej