Hittade detta vackra löv ute i rabatten igår. 
 
Har varit en aning tyst här. Det är en ny medicin som testas. Hemsk är den, lite ungefär så som jag i min vilda fantasi föreställt mig att det är att ta cellgift. Konstant o ordentligt illamående följt av extrem trötthet & värk. För tillfället fuskar jag lite och tar en paus då o då med min gamla medicin för att stå ut. Blir så trött på allt vad endometrios heter... MEN utöver biverkningarna så finns det en del fördelar med denna så ska höra med min vanliga läkare om jag kan få något utskrivet emot illamåendet...misstänker att det går lite hand i hand med tröttheten. 


 
 
 
Endometrios,

2 kommentarer

rememberthiis.blogg.se

11 Apr 2016 11:53

Wow :o vackert !

Lili

11 Apr 2016 14:33

Vilket häftigt löv, riktigt vackert! Bilderna blev också bra. Beklagar att du har ont dock. Endometrios är en dum sjukdom. :(

Kommentera

Publiceras ej