Svenskt lösgodis....finns inget liknande någonstans. Hur kan man inte komma ut med en påse full? Haha...trotts mammans protester plockades det både det ena och det andra ned i påsen. Men det är bara lördag en dag i veckan och bio på det dessutom.
 
Klart det skulle bli lite gottigheter då. Vi har lite "tur" för pojkarna tål inte en del E-ämnen...bland annat det som färgar godiset grönt/blått och vissa andra  azofärgämnen så det är aningen begränsat vilket urval man har då. Det blir mycket choklad, punschpraliner, Marianne och fudge. 
 
 
 
Idag blev det så på prinsarnas begäran Bio i Lund. Alvin & gänget nr 55 (haha...huuuur många filmer kan man egentligen göra med dansande o sjungande ekorrar?!) det var nog nr 4 i ordningen. Filmen var absolut charmig om inte annars så var det mycket musik och dans med som gillades. Pojkarna knorrade lite om att vi skulle sitta längst ut i raden igen... men jag gillar att sitta längst ut haha...bokar alltid längst ut får panik av att sitta längst in och behöva vänta på att salongen töms sen i slutet... dessutom är det nära utgången om man måste ut. ;o)

 
Älskar salong 1 i Lund så pampig. :o)
 

När vi kom ut var det faktiskt lite vårfeeling ändå trotts att vi möttes av snö imorse. Så snart blir det fika ute på stan och vårjackor letas fram...♥ 



 
 
 
 
 
 

5 kommentarer

Susanna

14 Feb 2016 10:48

Åhh älskade Lund där har jag varit mycket då min mamma bodde där på slutet älskar den vackra staden..Ville även göra min utbildning där men då det blev flytt så blev det inte av..

Godis så gott jag är en riktigt godisråtta och vilken vacker biosalong =)

Vi tänkte gå nästa helg på Alvin och gänget då det bara var Anthon som var här i helgen, men på fredag kommer båda barnen..

Jag får alltid en sån längtan när jag tittar in till dig =)

Önskar dig en fin dag och massa kärlek

Kram

linah

14 Feb 2016 11:10

va härligt! <3

Sarah

14 Feb 2016 14:48

De e mysigt o gå på bio :)

Viktoria Eriksson

14 Feb 2016 15:00

så mysigt! :) glad alla hjärtans dag <3

Cissi

15 Feb 2016 10:52

Haha jag håller med dig!
Att visst är den lite charmig ändå ;)

Kommentera

Publiceras ej