Vet inte riktigt vad som hände idag. Men det känns ungerfär som om jag blivit överkörd av en mindre lastbil eller något. All energi försvann någonstans under natten. Dessutom lyckades jag förväxla barnens utvecklingssamtal så jag skickade en lapp med minstingen om att boka om fast det var äldsta sonens som först behövdes bokas om. Ja ja, det har varit mycket sista tiden. Väldigt mycket. 

Jag som hade så höga förväntningar på 2016...men jag står och stampar på samma plätt, behöver byta ut min endometrios medicin, den påverkar hela vardagen med sömn och allt, den fungerar helt enkelt inte. Men det är månaders väntetid för att komma fram... så nu har jag en tid i mars, vilket betraktas som tidigt då den bokades i januari. Det är en sådan pusselbit som måste bli rätt för att allt annat ska falla på plats, därför blir man så frustrerad över att det inte tas på större allvar inom vården. 
 

Lite godare nyheter var att det var strålande solsken och nästan ingen snö kvar. Passade på att gå en runda när pojkarna skulle hämtas. Minstingen ville fortsätta rakt ut på landet i princip, det var himla mysigt.Så jag lovade honom att om det är fint väder i veckan så blir det en längre runda ♥. 



 

1 kommentarer

Susanna

17 Feb 2016 16:26

Känner igen det där, när det blir för mycket tar även fel på dagar då och allt blir bara snurrig.. vilka fina bilder.

Härligt att få gå på en promenad utan snö, de lär nog dröja länge till här innan man gå på bar mark.

Kram

Kommentera

Publiceras ej