Hittade dessa ljuvlingar i den lokala blomsterhandeln. 
 


Strålande sol ute. Om man inte kikar på marken eller temperaturen så hade man kunnat lurats att tro att det faktiskt är vår, på riktigt. Hos oss står det fotbollsträning, matshopping och träning på schemat. Såg en inspirerande kylskåpsbild i en av grupperna jag är med i, sådär upp ordnat grönsaker här, vatten där, kvarg på en hylla... ja allt såg superduper nyttigt ut. Tänk om man haft det så....verkligheten när man har barn är att där är en himla massa produkter som de behöver med....man kan inte ha en egen ego kyl... fast skulle jag haft så hade jag valt Yolandas glaskyl...


Dörrarna är alltså av glas så man kan se in när man går förbi... bild: bravotv. 
 
 
 
 
 
 
Funderar på att plantera ut dem i trädgården sen...skulle passa bra med krokusarna och scillorna.
 



...
 
 

7 kommentarer

Sarah

15 Feb 2016 15:44

Vilka ovanliga iris :) Dom va fina :)

Susanna

15 Feb 2016 16:09

Hej här skiner solen också, var helt underbart att vara ute och ha solen i ansiktet...

Men vilket kyl det skulle aldrig fungera hemma hos, för hur mycket jag ställer ordning där så ser det ut som ett bombnedslag efter ett tag, då vi har ganska högt så når inte Lilleman så han ställer allt längst ner =)

Vilken vacker blomma, tyvärr skulle den inte vara levande allt för länge här hemma...

SV Jo jag gick sjuksköterskeprogrammet i Sundsvall dit vi flyttade men skulle jag få välja så skulle jag läst i Lund...det känns så jobbigt att bo så långt ifrån familjen. Men just nu kan jag inte göra så mycket...

Önskar dig en fin dag Kram

sara

15 Feb 2016 18:04

Så underbart med sol! :) Och vilken fin blomma! :)

Yohanna af Skovde

15 Feb 2016 20:43

Vilka underbara blommor!

Cissi

16 Feb 2016 11:21

Vilken fina blomma, häftiga färger!

Jag hade nog varit hungrig jämt om jag hade en kyl med glasdörrar ;)

Kram

Maria

16 Feb 2016 15:23

Så söta blommor
Kram

sofie

16 Feb 2016 17:33

Vilka vackra blommor :)

Kommentera

Publiceras ej