Ni har väl inte missat att Kanye West setts på IKEA i Älmhult...vad han gör där spekuleras det om... det skulle vara himla kul om det är nån form av samarbete kan jag tycka. Det dröjde inte länge innan denna bilden läckte...


 
Dock är detta ingen artikel som just nu finns på IKEA..men lite kul var det allt... tihi...

Veckans andra snackis... är såklart att Jeremy Meeks numera är en fri man...låter hans agent meddela. 
bildkälla: people


Detta är alltså hans "mugshot" som ledde till modellkontrakt. Helt galet.. Tydligen är det "inne" med tatueringen i ansiktet.... om agenturen kommer sminka över gäng-tatueringen på halsen förtäljer dock inte historian..men agenturerna och tusentals tonårstjejer världen över blev som galna när mugshoten spreds & har väntat i dryga två år på att han skulle släppas. Själv kommer jag aldrig mer gå ut utan make-up med förhoppning om att göra en riktigt grym mugshot om jag skulle ha den oturen ;o)
 
 

1 kommentarer

Sanna

11 Mar 2016 23:01

sv; Jo jag har också gett upp nu, speciellt när jag fick ett drygt svar tillbaka av den personen, så det är lika bra o ha allt ansvar själv...

Kommentera

Publiceras ej