Nån form av Carpe Diem idag är på gång. Har inte sovit på flera nätter trotts tabletter. Det är den nya behandlingen mot Endometriosen som spökar. Men det är bara till att hålla ut och hoppas att det balanseras ut när man väl vant sig. 

Minstingen ska springa Kalvinknatet idag och är så nervös och taggad. Jag är minst lika nervös för sånt här är på blodigt allvar för minstingen. Han har ett psyke som Zlatan typ. Ska bli intressant och se hur långt det där psyket tar honom ikväll. Det är första gången han tävlar så vi har inget att jämföra med varken han eller jag. 

I väntan på loppet får ni lite trädgårdsbilder, det sa bara BOOM och så slog allt ut i en hast. 
 
En vit favorit, vet faktist inte vad den heter hittade den på Lidl när jag handlade annat för nått år sedan. 

 
Vit löjtnantshjärta 
 
Tror jag har en 5-6 olika sorters hostor, white feather, denna, den som är vit inuti o grön utanpå, den limegröna, den limegröna med mörkgrönt och den mörkgröna. 
 
Humle. Denna gillar jag verkligen, överlag är allt som klättrar fint. Jag gillar när det är lite överväxt & slingrar sig lite här och där. 
 
 



 
 
 
 

1 kommentarer

Cissi

24 May 2016 17:45

Det är verkligen så vackert när våren slår ut och det blommar överallt <3

Kommentera

Publiceras ej