Just nu pågår det utrensning hemma. Vi ska ha höstens barnloppis och när garderoberna ändå rensas ut kan man lika bra passa på att ge resten av skåpen en liten omgång med. Och så har jag fått en idé men jag har ingen vägg att offra till min idé. Jag skulle vilja ha en riktigt mörkt olivgrön vägg, skulle göra sig fint mot alla bilder... som ni ser på picsen ovan så har vi en tavelvägg men vi har MASSVIS med andra inramade bilder som inte har någon plats... de skulle kunna få bo på den gröna väggen. 
 
 
Dock tror jag att vi ger oss på köket lite först innan vi gör något annat härhemma. Det behöver en lite tillfixning. 
 
Denna ljuvliga nyans... utöver att den hade gjort sig fint mot möblerna hade den varit perfekt att fotografera mot. Får kanske offra min svarta vägg i värsta fall... då det annars är där som är bäst ljus för den uppgiften. 
 
 



 
 
 

Kommentera

Publiceras ej