Fastnade i papperskategorin tidigare, den är den tyngsta. Så jag började om så smått. För er som är nya på det här med Konmari så delar man alltså upp hemmet i kategorier, rensar och sparar enligt kategorierna och förvarar sedan sakerna i samma kategori tillsammans. 

Den första kategorin är kläder vilket oftast är enklast, man känner lätt huruvida kläderna kommer användas och förtjänar en plats i garderoben. Jag tror jag kommer göra en snabb överblick inför varje säsong i framtiden med vilket jag alltid gjort. 



Det svåraste är när man pendlar i storlek tack vare endometrios medicinen., jag behåller därför kläder i 3 storlekar. Helt galet men det ändras ibland från dag till dag. Men tack o lov finns utrymme till att ha lite extra kläder i garderoben. 





HÄR är listan på de första kategorierna om någon vill starta! :) 
 
konmari,

Kommentera

Publiceras ej