Så vart det gjort... gissa om det tog tid & energi... jag vet knappt vart jag ska ta vägen just nu av ren trötthet... Sonen fick följa med på inskrivningen idag... han var superduktig. Men han är alltid duktig när han ska följa med :D

Först var det samtal med barnmorskan & allmänn kontroll... de kollade in den där moderkakan lite extra...den där busiga moderkakan som inte velat samarbeta riktigt nu under graviditeten. Sen var det en del tester...de tog blod från armen... jag sa åt sonen att gå till vagnen & hämta sina leksaker då...men han sprang snabbt tillbaka & skulle hålla i handen när sköterskan stack i armen...gullunge... jag som är LIVRÄDD för sprutor fick hålla god min...& låtsas som om det var ok... säkert märkte han att jag inte tyckte om det...men jag visade mig inte rädd ändå =)

Det blev samtal med ytterliggare två doktorer, dels hon som ska göra operationen & sen blev det ett besök på avdelningen där man ligger på uppvak (min stora fasa)., kommer att ligga på avd 44 igen strax efter uppvaket. Känns lite halvbra sådär... sist jag låg där under förra graviditeten låg jag inlagd en vecka & det var inte det roligaste jag varit med om.

1 kommentarer

Michaela

25 Feb 2009 11:01

förstår att du är nervös men det kommer gå bra=)



och vad duktig Adrian är! han är en stor kille nu ju;)

Kommentera

Publiceras ej