Nu så.... nu närmar det sig..... Några timmar kvar... & jag kan absolut inte sova... vill göra allt på en gång & är rädd för att glömma nått mitt i allt. Det mesta är nog egentligen packat men det känns ändå som att jag glömt nått.

Är lite nervigt & pirrigt... men känns tryggt ändå. Babyn måste ju ut på nått vis....

fått lite frågor på om det är nått mer som saknas...njae inte egentligen, blir glad för allt ändå känns det som =)

Lite inspiration...->

´den här på lindex är jag lite lätt kär i =)
 denna bodyn från H&M var med supersöt =)

Jättesöt brun lurvig overall 62 såna här lurviga saker med öron på är med söttigt... spelar ingen roll om det är i vitt eller brunt eller beige..söta är de ialla fall :) finns bl a på H&M


9 kommentarer

Michaela

26 Feb 2009 08:54

nyfiken kollar jag in var 5e min, precis som du skulle kasta dig ut från operationssalen och lägga in bilder på bebis hahaha

ha det så bra...

Annalena Lepore

26 Feb 2009 09:15

haller tummarna for dig:)) Kramis!!!

Jennie

26 Feb 2009 10:38

Åhh tänk om du har din bebis nu!! Kollar in här typ heeela tiden för att kanske få veta!



Kramar!!

Dorpan

26 Feb 2009 20:35

hoppas allt har gått jättebra!!!!! håller tummarna!

Annalena Lepore

27 Feb 2009 09:31

ok nu maste jag sluta kolla in har hela tiden...det tar val ett tag innan du kommer hem och satter pa datorn...det ar val inte det forsta du tanker pa:))

Hoppas allt e bra med er, massor med kramar till dig!!!

Jeta

27 Feb 2009 09:44

Håller med Michaela hehe kollar här hela tiden. Grattis till din son o jag hoppas ni mår bra!! Myyysigt o bli fyra :)



Kram

Anonym

27 Feb 2009 22:21

här är en till som kollar hela tiden



GRATTIS till pojken

Marika

28 Feb 2009 18:10

Grattis och lycka till(=

Anonym

02 Mar 2009 08:49

Missa inte min Bloppis från 20 kr :-)

ett tips bara

Kommentera

Publiceras ej