Är ett trevligt ställe...här hade vi kunnat stanna ett tag..., De har de tjockaste härligaste handdukarna....nästan så att man bara måste tvätta händerna igen o igen...bara för handdukarnas skull ;) *haha* även lakanen är übersköna...lite percale-aktiga....

& förutom att här är fräscht med trevlig personal som hjälper till med allt vi behöver...inklusive en supertidig frukost imorgon, så hittade jag en liten surprise i skåpet här.., en vatten kokare med en massa olika te-sorter o kaffe alternativ...till pojkarnas stora förtjusning finns det även koffeinfritt kaffe :D

Vi kom hit vid 17, lämnade av väskorna o gick ut en runda (glömde kameran vilket var sååå typiskt) för det var en riktigt härlig kväll...o jag hade gärna tagit lite bilder...först gick vi längs med kanalen...längre in i centrum o åt lite...tog med oss en latte & gick vidare mot hamnen...strålande väder hela tiden... barnen jagade ankor på torget *haha* stackars fåglar...

OCH NU TILL DAGENS UPPMANING.....HEHE....RÖSTA! DET TAR 2 SEKUNDER,.... & NI VET JU ATT JAG HAR VÄRLDENS GULLUNGE....SÅ NU MÅSTE NI BARA RÖSTA PÅ HONOM ;) [hahahah...för det är ju ingen annan mamma i heeeela världen som har en gullunge...bara jag...]      ->TRYCK HÄR<-

2 kommentarer

jennie

26 Apr 2010 20:53

Åh va härligt det låter :)) Får man fråga varför ni är på Grand hotel i Halmstad?? Passa på att ta en tur till oss i Gbg nu när ni ändå är relativt nära ;))



Kram kram

Annalena

27 Apr 2010 15:02

Sjalvklart har jag varit och rostat pa din sotnos:)) Kramisar!!

Kommentera

Publiceras ej