Eeeeego =) varför inte...det är ju helg o allt ;)

Helgen har varit bra, fredagen började med läkarbesök för minstingen. Skulle gå igenom allergier & kolla upp tummen. Tror att det gick bra, jag menar vi vet ju redan om att han inte tål allt så det var ju bara en bekräftelse på vad vi redan visste.

Sedan åkte vi iväg till sis i Lund. Kikade självklart på IDOL, barnen busade, men slocknade framför tvn så det fick bli en övernattning där. Igår blev det en lugn dag med lite småpysslande hemma & så kom det barn som gick "BUS-ELLER-GODIS", mys pys.... lite eld i öppna spisen & gottigt till kvällen.

Idag har vi varit ute en runda, var riktigt skönt väder & så har vi gått en liten runda till mina föräldrar. Fick träffa barnens minsta kusin en stund, hon växer så otroligt fort! Hon föddes i April i år...man glömmer hur goa barnen var i den åldern. Men på nått vis blir det bara bättre o bättre ändå...det är så kul att höra deras funderingar o tankar.

Vad har DU hittat på i helgen?

7 kommentarer

Caroline

31 Oct 2010 19:44

det tycker jag absolut, du får skriva till mig och berätta vad du tycker om den sen! :)

söt bild:D

Sofie- Amor vincit omnia

31 Oct 2010 19:45

låter som en bra helg :)

ebba

31 Oct 2010 20:05

sv: hihi jaa :D:D

Sabina

31 Oct 2010 20:39

SV; tack för dina åsikter gällande mina problem på dagiset!

kram!

aww

31 Oct 2010 20:41

den sidan är underbar:D

lovisa

31 Oct 2010 20:45

sv: tack så mkt!:9

Sandra

31 Oct 2010 20:50

sv: Olle är riktigt bra =)

Kommentera

Publiceras ej