För exakt två år sedan gick vattnet & vi fick åka in till Lund. Det var lite kul att det var det planerade datumet (hade fått datum planerat för snitt). Det var som om även han själv valde denna dagen, perfekt =) Fast mest var det nog min hemska hosta jag hade då som satte igång allt. Och det var även den som var värst sen efter själva förlossningen. Inte kul att ha hemsk hosta med magen nyopererad. Inget jag rekomenderar.

Litte kul var det ändå att förlossningen började som den gjorde, samtidigt en aning skrämmande eftersom första förlossningen inte började så. Men å andra sidan så är alla sätt förlossningar olika, man vet sällan i förväg hur det kommer att bli.

Nu har han hunnit att bli 2 år....om några timmar är den den exakta stunden som han föddes på. Jag hoppas att han kommer att förstå att det är en speciell dag...=) vi ska ha världens mysmorgon först...innan jag ska börja med bakandet...(inget avancerat, men dock gott hoppas jag).


En STOLT storebror håller en 3 månader gammal Lillebror.


Ett mirakel =)

5 kommentarer

Michaela

27 Feb 2011 09:32

Grattis till lillkillen!

Petra

02 Mar 2011 21:34

stort grattis till "lille plutten" & föräldrar/familj

Petra

07 Mar 2011 16:57

Underbara kort :-) Syskonkärlek. :-)



Grattis!

emma, mamma till julia (foto)

11 Mar 2011 10:15

tips på tävling: http://novisendesign.blogspot.com/2011/03/tavling-stjarnmossa.html# jättefin mössa i pris! :D

Vendela

12 Jul 2011 22:16

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

Kommentera

Publiceras ej