Underbart...men lite för kallt när vi var där.


Konferensdelen av Båthuset där vi var, väldigt mysigt & fint...hade kunnat flytta in direkt =)


Mamma gör sig klar för att Spaa


Jag...skallig?


Dagens frukost...yum yum


Till min stora glädje fanns massvis med olika Kusmi teer att välja mellan...dock inte lavendel varianten som jag varit lite nyfiken på...


En massa skrivande först...


Nya söta sandaler är ett måste om man ska på spa ;)



I detta söta lilla huset kunde man med konferera...urmysigt ♥



2 kommentarer

Monia - mamma till Tuvalie

11 Jul 2012 20:14

Var gärna med i mina olika tävlingar :) Enda kravet är att gilla på facebook, enkelt va? :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Om länken krånglar så gå in på min blogg och kika under kategorin TÄVLINGAR. Ha en fortsatt trevlig dag!

Monia - mamma till Tuvalie

04 Aug 2012 12:41

Hej kära du. Vill tipsa dig om mina tävlingar! En nystartad där du kan vinna en valfri vara från Blingskal.com

Du kan ÄVEN vinna ett egendesignat iphone-skal, Presentkort hos edeal, presentkort hos dam&knekt, barnkläder, barntillbehör bland annat supersmarta nappar =) Det kan ju vara just DU som vinner

direktlänk här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Kommentera

Publiceras ej