Händer så mkt här att det knapps hinns med något. Det kämpas med körkort...kämpas med det ena...kämpas med det andra...det känns för tillfället som om allt är en kamp. Men ok det blir ju nått positivt utav det....det är bara så himla jobbigt när man är mitt i & inte ser mål. Det är föräldramöten, fotbollsmatcher, födelsedagskalas., jobb, körkortslektioner, ännu mera jobb, vänner, familj.... & så alla vardags sysslorna.... För det mesta kul...men idag är jag krasslig....så då är inget spec roligt. Sitter med en stor kopp grönt te...surar över att jag somnar vilken sekund som helst & inte ens hunnit att varva ner från dagen än. Och så finns det en lååååång lista med saker som borde göras....som inte är gjorda...någon borde göra dem. Moi? 
 
 
Fick förresten frågan om det är mina bilder....ja, om det inte står bildkälla är det min bild...brukar försöka få med källan annars. 

Kommentera

Publiceras ej