weheartit.com 
 
Godmorgon världen!
 
Här har pojkarna varit uppe sen långt innan det blev ljust känns det som. Själv sitter jag för tillfället i soffan & myser med en stor filt en liten stund medan stormen fortfarande är igång utanför. Det ska jobbas snart. Jag skulle mer än gärna haft en sån där myssöndag där man i princip inte gör något....bara ladda batterierna. Det är lite knepigt när man jobbar söndagar och ska ta ut ledighet senare i veckan istället för det blir liksom inte av och det blir inte L E D I G T på samma vis som på helgen. 
 
Men men nu är läget som det är, bara till och sätta igång med dagen och komma iväg. Imorgon börjar verkligheten på riktigt här och barnens jullov är slut. Var iväg igår & klippte äldsta sonen som hade fått riktigt långt hår. Numera är han super stylish....hade med en bild till hans frisör som lyckades bra med uppdraget. Så nu är vi nästan redo. 
 

4 kommentarer

Mia Forsberg

11 Jan 2015 13:06

Ja men det är skönt med lugna nyårsaftnar också :)

Haha ja jag var på gymmet redan före 07.00 ;) Gillar att träna tidigt på morgonen före frukost, men har bara den möjligheten på helgerna eftersom jag jobbar vardagarna. Så på vardagarna blir det alltid att gymma under kvällen.

Ja fy här har det också blåst rejält både igår och idag, otäckt med den här stormen :( Ah okej, vad jobbar du med? Håller med dig i ditt inlägg om att det är skönt att vara ledig men blir det sådär mitt i veckan så känns det ändå inte lika ledigt som när man är ledig under helger. :)

Boel

11 Jan 2015 14:14

Mycket härligt kollage :)

Sv: Ja helt klart! Tack det ska jag :)

Madde

11 Jan 2015 15:25

Vilka mysiga bilder! Här blåste det också riktigt rejält!

malin

12 Jan 2015 20:13

härliga foton! :)

Kommentera

Publiceras ej