Julen måste inte vara rött & tomtar. Jag gillar natur & glitter....det låter motsägelsefullt men är väldigt fint tillsammans & glittrar/lyser upp lagom i höst/vinter mörkret. Så därför passade jag på att göra en krans i naturmaterial förra veckan när vi samlades och hade kransbindning. Det är en stomme av gran som jag sedan satt buxbom och lagerhägg på. Lite kottar, nån gran kula och ett renhorn på det så var kransen komplett. 
 
Tyvärr hade vi lite buxbom att klippa i år så det blir inte så mycket med just buxbom, som annars är en vinterfavorit att dekorera med. Jag får väl hoppas att mina sticklingar tar sig så pass att man i framtiden kan klippa mera. 
 
Funderar lite på att surra loss hornet och bara lägga det löst ovanpå istället...tror det blir snyggast så. 
 
 Guldglitter ljus Från H&M & renen är väl mer åt Gilver hållet, denna från Åhlens.
 
 
 
 
 
buxbom, diy, gilver, glitter, krans, ren,

1 kommentarer

Fröken M

28 Nov 2015 07:44

Jätte fint och lite annorlunda !
Hoppas ni får en riktigt mysig helg :)
Kram

Kommentera

Publiceras ej