Fick denna enorma o oerhört vackra buketten idag. 
 
Så dagen idag innebar ett besök på jobb., eller ja numera mitt förra jobb. Fick en underbar bukett i röda toner, den kommer göra sig fint på matbordet, det röda lyser verkligen upp! Lite ledsamt men ändå inte, jag har ju jobbat där till och från några år nu, förr eller senare träffas man igen, så är det nästan alltid. Det har gått så fort jag har inte riktigt hunnit smälta det & denna veckan har varit intensiv med intervjuer & möten.

Väldigt nyfiken på hur allt ser ut om en månad eller om en vecka ens...sen har jag några egna projekt jag skulle vilja sätta igång med...så vi får väl helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda. Tills dess, ett stort tack till alla härliga kollegor....ni kommer vara saknade! ♥ 
 

2 kommentarer

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

05 Nov 2015 20:41

Det är väl så man får försöka se det. Att det ger nya möjligheter i livet och att det kanske tom kan bli ännu bättre. Hoppas någon av intervjuerna leder till ditt drömjobb!

starsinlife.blogg.se

06 Nov 2015 00:17

Lycka till !

Kommentera

Publiceras ej