Måndag, ny vecka, Lussevecka till och med. Vi hade stora planer på att baka lussekatter idag men de ersattes av en powernap...vi är alla lite trötta hemma just nu, tror barnen längtar efter lite ledigt från skolan och jag med. Det behövs lite julledigt helt enkelt. Den ena av deras aktiviteter hade sin julfest i lördags så det är skönt att denna veckan innebär lite mindre inplanderade måsten... har fullt upp ändå med allt som ska göras. 

Lucia innebär ju verkligen nedräkning till jul, måste planera in när granen ska huggas...eller ska det bli en tall? Såg även nån som hade nått Thuja liknande... den var väldigt fin med. Det får bli en blågran eller nått annat lite tätare än de vanliga...dessutom har jag fått för mig att de är allergi vänligare... 

DAGENS SUPERTIPSIGA: Ellos har med koden: 345452 25% på allt inklusive delar av deras varumärkes sortiment (dock inte alla varumärken ingår men klart värt ett klick) 

Några av mina favoriter där är:
Denna prickiga till pojkarna... H&M har haft nått liknande men fiffigt att flugan ingår i paketet här      
 
Denna! Gillar det klassiska i denna plus att jag tänker att den är så ljus att den fungerar jan-feb med,, 
 
Denna mitt på bordet med lite knick-knacks på... perfekt!



Glöm inte att ange koden  i kassan så rabatten dras av! 
KOD: 345452 
Direktlänk till Ellos
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej