Bildkällor
 
TISDAG. Barnen längtar efter jul här & jag med. Eller ja, jag längtar efter den där stunden när allt är klart. Ni vet när julgodiset är bakat, pepparkakshusen ihopsatta, alla vrår städade och alla paketer inslagna... när bara myset är kvar liksom. När man kan sitta i pyjamas halva förmiddagen och se en julfilm på tvn samtidigt som brasan sprakar och frukosten med får lov o vara halva dagen. 

Men här o nu, så irriterar jag ihjäl mig över sladdarna till tvn. Har köpt en sådan liten fiffig grej som döljer sladdarna väldigt praktiskt. MEN....så var pappa här innan o kopplade om bland boxarna, dvdn o tvn...o nu helt plötsligt är där TRE sladdar som inte får plats i sladdhållaren...det är alltså inte en eller två... utan hela TRE hemska sladdar som syns. Dessa tre sladdar kommer ge mig nytt magsår. Helt ärligt. Har försökt dölja dem så mkt det går genom att ställa ett glittrigt paket framför (barnens julkalenderpaket) men de syns ändå. Mina funderingar går mest till hur många kanaler vi förlorar om man rycker bort den mest irriterande sladden av dem, för är det typ nått tråkigt kan vi vara utan dem bara det ser lite bättre ut.... 


Haha....se bild.... notera stjärnorna ;o) måste få rätt på det där snarast... 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej