bild från Tivoli DK för ca ett år sedan...
 
Så det är äntligen fredag vilket innebär att jag sitter och fredags filosoferar över vad vi ska hitta på, hur mkt som ska städas och exakt hur mycket mat som ska handlas hem. Förbi Netto ska vi i alla fall...för de hade nått erbjudande på naturgodiset... både jag & barnen är förtjusta i naturgodis men eftersom det har ungefär samma kilopris som koka!n så blir det sällan man storhandlar det, hur gott det än hade varit. 

I vilket fall som helst så sitter jag o letar bilder från en fotogrfering jag hade och stöter på dessa från Tivoli när vi var där på hösten... skulle vara mysigt med ett vårbesök med... eller Liseberg...de hade visst byggt upp några viktorianska attraktioner med tillhörande trädgård. Låter myspys... fast å andra sidan har Tivoli redan det och tivoli är typ bara en timme bort.. :o) 
 
Hade sådan oerhörd tur med vädret, super myspysigt. 



 
 
 
 
 

4 kommentarer

sara

19 Feb 2016 14:22

Mysiga bilder, hoppas ni får en härlig fredag! :)

Yohanna af Skovde

19 Feb 2016 20:29

Tivoli är ju så mysigt! :)

Susanna

19 Feb 2016 21:17

Mysig bild på er, ja där har man ju varit ett antal gånger =)

Ja hann inte ens fundera något idag, de blev i all hast med handlingen och planeringen..

Jag köpte väskan på VÄSKAN den borde väl finnas lite överallt antar jag... de hade mycket fina väskor på rea där nu..

Önskar dig en toppen helg med dina pojkar

Kram

Sarah

20 Feb 2016 13:52

Själv äter ja inte naturgodis men tråkigt att de e så dyrt :/

Kommentera

Publiceras ej