Har haft en riktigt bra dag här. Allt hade sånt flow idag, det var typ hundratals bilar på parkeringen till matbutiken.. men hittade det jag skulle ha och då fick jag syn på en nästan helt ledig kassa, med en kassörska vi känner dessutom. När händer det liksom? Var en snabb sväng i en annan butik för att köpa en ny tavellist och då är takarmaturen jag funderat på nedsatt i pris... självklart står den i vardagsrummet nu i väntan på att bli upphängd... kom till och med ihåg att köpa lampor till dem OCH dubbelkolla sockeln så de faktiskt passar i armaturen :o)

För att göra det hela ännu lite mer bra-igt så kom jag ihåg nästan allt som skulle handlas i matväg... brukar annars sluta med att ungefär en tredjedel försvunnit ifrån minnet.. man tror man stoppat ner det i vagnen men när man väl är hemma o packar upp så neee...borde köpt en trisslott inser jag nu. ;o)
 

1 kommentarer

Marie

15 Jan 2017 05:21

Det ser gott och mysigt ut!

Kommentera

Publiceras ej